środa, 25 lutego 2015

SLS Nowoczesne meble na wymiar, szafy, kuchnie, garderoby - Warszawa

10 komentarzy:

  1. Ładna prezentacja kuchni, pomocna przy rozmieszczeniu oświetlenia w kuchni. Mam dylemat podczas projektowania kuchni jak rozmieścić oświetlenie bo nie wszystko da się przewidzieć dlatego można zobazczyć na prezentacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również chcemy zrobić kuchnie na zamówienie Wrocław pomimo wielkości, nie znaleźliśmy w nim żadnych interesujących mebli.
    Meble na wymiar to świetne rozwiązanie dla każdej wymagającej osoby!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że ta kuchnia została wykonana starannie :) Gratuluję staranności i jakości wykonania. Osobiście mogę polecić do tego jeszcze fotele olta, które z pewnością wpiszą się idealnie w wystrój pomieszczenia i pozwolą gościom wygodnie spędzić czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja takie meble znalazłam na http://chobotdesign.pl meble na wymiar oczywiście najlepiej się sprawdzają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna prezentacja! Ostatnio zmieniałam całkowicie wystrój i meble w mojej kuchni. Zdecydowałam się na białe, lakierowane meble https://meblelupus.pl/20-vegas-white-biale-lakierowane-meble-kuchenne , których fronty są gładkie i eleganckie. To jasny akcent w pomieszczeniu o ciemnym kolorze ścian.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie czasami warto takie meble kupować lecz ja również jestem zdania, że fajną sprawą jest odnawianie starych mebli. W końcu w hurtowni tapicerskiej https://hurtownia-akces.pl/ bez najmniejszego problemu jesteśmy w stanie znaleźć wiele ciekawych produktów.

    OdpowiedzUsuń